יום שישי, 24 ביוני 2016

לוח רגשות מגנטי לעידוד שיח רגשי ולשיפור ההתמודדות בבית, בכיתה ובטיפול


השבוע פגשתי את נעמי דותן פסיכולוגית חינוכית מומחית. ישבנו שעתיים על 4 בקבוקי דיאט קולה וקפה. נעמי הציגה לי את "רגע של רגש" שהוא לוח מגנט רגשות כיפי אשר מטרתו לקדם שיח רגשי . בתור רגשית אני יכולה להעיד שרגשות הם חלק מהחיים והם משתנים מרגע לרגע. אחת היכולות החשובות העומדת בבסיס הבריאות הנפשית הינה היכולת להכיר רגשות ,להבחין בניהם ולשים לב מה אני מרגיש בכל אחד מרגעי היום יום. לימוד ילדים שפה רגשית הינה מיומנות חשובה לא פחות מלימוד קריאה או חשבון והיא תסייע לילד (ולמבוגר) להתמודד טוב יותר בבית הספר בבית ובחיים . ילדים המתקשים במיומנויות חברתיות, ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז, ילדים עם בעיות בשליטה על כעסים, ילדים חרדים ובעצם כל הילדים והמבוגרים ירוויחו מלשלב את רגע של רגש בחיי היומיום.
איך שחזרתי הבייתה הצמדתי את "רגע של רגש" על המקרר וכל רגע שאני מרגישה משהו (כל הזמן...) אני הולכת ומסמנת לבני הבית איך אני מרגישה.
לפרטים נוספים ולרכישה: (49 ש"ח כולל משלוח). http://www.michallaufer.co.il/store#!/רגע-של-רגש/p/67841571/category=0



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה